Tweaking attrition: Devs want to nudge attrition in the right direction but still want it to be fully part of the game. More ammo on spawn. More max ammo capacity. Ammo tweaking will be weapon specific (not all weapons may be affected, some more than others). Medpack on spawn.
Improving visibility: Adding a haze to the background to make enemies stand out. (Example by /u/CrafterOfSwords) Fixing some lighting issues (notably in Rotterdam). Fine tuning lighting in specific locations. Death experience and pacing:
Devs agree with the community that current death timer made the game feel too slow. Devs want highs and lows moments in the game, but find that the high moments are not high enough (this is partially caused by soldier downtime). They want moments of pure chaos. Tweaking “bleeding out” timer, you are not punished anymore if you decide to hang on, respawn timer will be reduced accordingly.
Audio immersion: Fixed the audio bugs which contributed to make the game too silent. Audio should feel like war once again.
Time to kill and time to death:
Trying to find that sweet spot to cater to both players who love it or hate it. From the data, players have learned to move closer to cover to avoid getting killed too easily. Certain weapons stand out (more effective at most engagement distances), “won’t name specifics *cough*STG*cough*”. Those are gonna be tweaked to “bring them into the fold”. Confirmed Netcode issues in regards to Time to death, “you receive more damage than you should be in one update, which is due to packet loss, netcode, delays and high rate of fire weapons”. Currently looking into fixing this. 0087UnnamedPlayer (ワッチョイ 6d51-Y82R)2018/09/24(月) 08:19:00.98ID:8I31TDAH0 改行をわかりやすく修正してる途中で書き込んでしまったわ、すまんな ビークルの改善も記事にはちゃんと乗ってるので自分で読んでみて欲しい 0088UnnamedPlayer (ワッチョイ 6d51-aV3c)2018/09/24(月) 08:27:39.84ID:8I31TDAH0>>85 一言突っ込んでおくとHazeを霧の追加と訳して終わらせるほど単純な話じゃない、既に上で言ってる人いるけどね 0089UnnamedPlayer (ワッチョイ d2fe-rhI1)2018/09/24(月) 08:51:36.36ID:YVcoDGuT0 低スぺとかPS4とかはmedium設定だから見えない見えない叫んでんのよ 自らハンデしょって文句言いながらやってくれる池沼なんだからほっとけばいい ワイらはより見やすくなってハイライトに近い浮き方してくれるみたいだから最高やん 0090UnnamedPlayer (ワッチョイ 6d51-aV3c)2018/09/24(月) 08:52:33.63ID:8I31TDAH0 え? 0091UnnamedPlayer (ワッチョイ d2fe-rhI1)2018/09/24(月) 08:55:41.64ID:YVcoDGuT0 1分もしないで即レスワロタ 効きすぎだよ低解像度勢 製品版出たらハイスぺ厨が無双してくるとかわけわかんないこと言ってそうだわ 泣くなよ〜 0092UnnamedPlayer (バッミングク MMb9-kK51)2018/09/24(月) 08:56:10.49ID:QkKQ30CNM doopeは動画ソースも早く記事にしてくれるのはいいけど 翻訳は信用できんな 0093UnnamedPlayer (ワッチョイ 0136-FxV1)2018/09/24(月) 08:57:04.37ID:0kS7QLsK0 出血タイムで粘ったあとリスポーンタイマーも併せて減少するように改善されてて割と満足 0094UnnamedPlayer (スププ Sd62-WCTR)2018/09/24(月) 08:59:33.72ID:xguVT6uLd 画質あげた方が見易いFPSとか聞いたこと無い 0095UnnamedPlayer (ワッチョイ 6d51-aV3c)2018/09/24(月) 09:00:37.71ID:8I31TDAH0 根本的に見にくいのは把握してます製品版に向けては今後改善していくからと、オープンβ開始前からDICE自身が言ってたのに、意味不明な低スペック煽りしてくる奴はなんなのだ? 0096UnnamedPlayer (ワッチョイ d2fe-rhI1)2018/09/24(月) 09:01:50.55ID:YVcoDGuT0 気になったのは飛行機の強化かなぁ βでさえアンロックが進んだ中盤以降ウザかったからなァ 0097UnnamedPlayer (ワッチョイ 6d51-aV3c)2018/09/24(月) 09:02:09.44ID:8I31TDAH0 ソースは?とか言わそうだから先に述べると、β開始前に突然発表した発売延期理由にちゃんと含まれてるよ 0098UnnamedPlayer (ワッチョイ d2fe-rhI1)2018/09/24(月) 09:10:45.58ID:YVcoDGuT0 やっぱ見づらい連呼してる奴って低スぺなんだな どんまい 0099UnnamedPlayer (ワッチョイ 6d51-aV3c)2018/09/24(月) 09:16:52.44ID:8I31TDAH0>>98 GTX 1080使ってWQHD最高設定(余計な映像的エフェクトはカット)でずっとプレイしてるのも、低スペだと思う人ならしょうがないんじゃない? あなた色々とおかしいから冷静になってくれ 0100UnnamedPlayer (ワッチョイ d2fe-rhI1)2018/09/24(月) 09:17:57.61ID:YVcoDGuT0 やっぱりこの辺のプレステ?版みたいな真っ暗&遠くが見えない画質でプレイしたの? https://youtu.be/z65LObXhkCE ワイもこれが最高設定なら文句言ってるかもしれんね でも自分のせいじゃね? 実際はこうだし https://youtu.be/zmacw14f8a8 見づらいなんて思ったことないよ? 0101UnnamedPlayer (ワッチョイ 42ac-MDbV)2018/09/24(月) 09:29:27.17ID:nHsBsU7q0 たいして変わってないンゴねえ 0102UnnamedPlayer (ワッチョイ 2d8d-coYL)2018/09/24(月) 09:35:33.28ID:WGXF4Hv50 2080TI 国内価格やけど買えた 流石に390Xはもうむり 0103UnnamedPlayer (スププ Sd62-WCTR)2018/09/24(月) 09:49:26.97ID:xguVT6uLd いわゆるガチ勢みたいなこと言ってるのに高設定でやってますとかエアプ過ぎて草生えるわ 0104UnnamedPlayer (ワッチョイ 2d8d-coYL)2018/09/24(月) 09:54:03.17ID:WGXF4Hv50 ゲーム性考えたら高〜最高設定の視認性を基準にしないと 設定下げて見やすくするのってほぼ不正と変わらんやろ 0105UnnamedPlayer (ワッチョイ d2fe-rhI1)2018/09/24(月) 09:56:25.38ID:YVcoDGuT0 動画まで貼ってやったのにまだ設定下げた方が見やすいトークが続くんだワロタ 0106UnnamedPlayer (スププ Sd62-WCTR)2018/09/24(月) 09:58:28.48ID:xguVT6uLd 動画見てないけど最高設定で144FPS維持できるキチガイPC持ってるんだろうなー うらやましいわ 0107UnnamedPlayer (ワッチョイ 2d8d-coYL)2018/09/24(月) 10:05:29.50ID:WGXF4Hv50 最高って言っても一部のエフェクトは最高と高はほぼ見分けつかないから 影とか光関係の処理は1段下げる人は多いんじゃね 0108UnnamedPlayer (ワッチョイ 62f1-L2Pf)2018/09/24(月) 10:06:45.19ID:xap+1rIN0 ところでLMGのバイポッドが不意に展開されるのは改善項目に入ってるのかな 0109UnnamedPlayer (ワッチョイ 42a7-Y82R)2018/09/24(月) 10:24:14.15ID:9lrAjjaI0 自分の場合は最高/高設定の混合でも遠景と敵の溶け込みは全く問題無かった どちらかと言うと暗所の敵が見えない で仕方なく明るさ上げるとディテール潰れてせっかくのグラフィックがのっぺりに これだと設定上げても意味ないじゃんって感じ 0110UnnamedPlayer (ワッチョイ 6d4e-WCTR)2018/09/24(月) 10:37:34.45ID:zZy83rvF0 高画質ニキもしかして60FPSモニターだったのかな 0111UnnamedPlayer (ワッチョイ 86af-coYL)2018/09/24(月) 10:53:36.79ID:8JGR143V0>>95 残念ながら、オープンベータはクローズとかgamesconでのフィードバックを反映済みなんだな その中には視認性問題も含まれてる