Q グラフィックオプションの追加はいつやります? A 近日にはやりません。 More in-game graphic options when? Not_Queen - "It's not in the foreseeable future."
What do you think defines "skill" for Survivors? The ability to keep the Killers occupied by running them around for however long they can, or the ability to vanish like a ninja? Not_Queen - "It depends on your success on all of these." Alex - "Whatever works for you, seriously."
Q 紅しょうがが遠くに出たり近くに鯖が居ないのに出るバグの修正の進捗はどんな感じでしょうか? A ちゃんと進んでいます。今はその作業の真っ最中です。 Has any progress been made on fixing scratch marks appearing for no reason / far away from Survivors' actual path? Not_Queen - "Yes, absolutely! We have people working on this right now.
Q 板は再度減りましたし、エンブレムシステムにおいて隠密の重要性も出てきました。これを受けて血の渇望、板壊し、我慢の調整はやりますか? A 血の渇望の加速を減らす方向で調整をしています。現時点ではあくまで計画です。 Will you be adjusting Bloodlust, Brutal Strength, and/or Enduring now that pallets have been reduced again and a greater purpose being put on stealth in the Emblems System? Not_Queen - "We're probably going to go towards reducing acceleration for Bloodlust. That is in the plans right now, but not done."
It's been over a year since our original Survivors have been in the fog, will you ever progress their individual stories even more? Perhaps the same with the original Killers? Not_Queen - "Dave: 'There will be space for more lore at a later time.' We are definitely not working on this right now." 0659UnnamedPlayer (ワッチョイ 9f1f-T3WU)2018/02/16(金) 23:56:53.33ID:cwjxGoB/0 ランクの米粒が、ランクの数字にマウスオーバーしないと見れなくなったの地味に改悪だろこれw 軽くキラーやってみた感じだと、チェイス判定もなんかおかしいな。足跡もちょっと怪しい? ルナ発電機蹴る音もなんか違ってた気がするけど、ちょっと詳しくは覚えてないや 0660UnnamedPlayer (スプッッ Sd3f-ytZF)2018/02/16(金) 23:57:19.36ID:PsNK3bSvd>>650 結構いってるんだな ありがとう 0661UnnamedPlayer (ワッチョイ ff00-HsKf)2018/02/16(金) 23:59:01.44ID:6/Al7Q780 公式のここでカウントの確認できるよ http://howlinggrounds.deadbydaylight.com/0662UnnamedPlayer (アウアウカー Sa6b-bVi4)2018/02/16(金) 23:59:13.35ID:ijJWtHjaa ライト楽しすぎて草 0663UnnamedPlayer (ワッチョイ bf18-hqwf)2018/02/17(土) 00:03:46.92ID:2ipPyR/w0 低ランクかつお札使ってくれたキラーに懐中電灯張り付きしてきた鯖は人格歪んでない?さすがに引いたわ…